piątek, 26 czerwca 2015

ryba w rybki czyli podusia tatusia

Co podarować osobie, której pasją jest wędkowanie, a w przerwach na wędkowanie drzemek ucinanie? Prezent na Dzień Taty  - poduszeczka/jasiek. Wykrój rybki zrobił Jacek. Materiał - bawełna, wypełnienie - kulka silikonowa. Mam nadzieję, że Tacie się spodoba i okaże się wygodna :-)
Pierwsza wersja rybki zakładała uszycie jej z zupełnie innej tkaniny, ale kiedy zobaczyłam ten materiał w rybki, zmieniłam koncepcję.
Materiał kupiłam w pasmanterii "Dwa motki" na warszawskim Ursynowie. Nie sądziłam, że są jeszcze takie pasmanterie! Na dużej powierzchni mnóstwo włóczek (w tym yarn jeans dobry na szydełkowe maskotki), materiały, dodatki krawieckie, koronki, guziki...Jednym słowem pasmanteryjny full wypas!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz