czwartek, 26 lutego 2015

Kumihimo

Już od dłuższego czasu chodziła za mną technika Kumihimo. Obejrzałam kilka filmików i stwierdziłam, że nawet dziecko ogarnie te sznureczki (w podstawowym zakresie). Nie myliłam się. Zamówiłam dysk i sznureczki, spróbowałam sama, a potem pokazałam Uli. Wyplotła od razu dwa sznurki na bransoletki i zaczęła się domagać umieszczenia nie tylko zdjęć na blogu, ale nawet zmiany nazwy bloga z "Na 4 ręce" na "Na 6 rąk" :-)
Na razie spełniamy pierwszą prośbę. Na tym jednak nie koniec zabawy z nową techniką - młodsza córka również chciała spróbować. Pomyślałam, że pewnie zaraz się pomyli w kolejności sznureczków. Pomyliłam się ja, bo Alicja (lat 6,5) samodzielnie Wyplotła całą bransoletkę i ani razu się nie pomyliła, ani nie prosiła o pomoc. Poprosiła za to o kupienie jej takiego samego dysku dla niej. Jej prośbę również spełniliśmy. Jak tak dalej pójdzie, blog będzie się nazywał "Na 8 rąk".
(post z 01.10.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz